Za popoln obisk

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine Centra tradicionalne tajske masaže Dotik (v nadaljevanju tudi center-dotik.si ali spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino center-dotik.si upravlja podjetje PU-MA d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik). Podjetje je vpisano v register pri Okrožnem sodišču v Novi Gorici, matična številka 1417282. Podjetje je zavezano za plačilo DDV (ID št. za DDV: SI53296257). PU-MA d.o.o. je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ponudnika, pravice in obveznosti uporabnika in
spletme trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu ponudnika.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu ponudnika.

Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v center-dotik.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v center-dotik.si pa postane član spletne trgovine. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) spletne trgovine pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini center-dotik.si.

Ob registraciji v center-dotik.si pridobi obiskovalec uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove
elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana spletne trgovine nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na naslov ponudnika. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu ponudnika, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino.

Dostopnost informacij
1.podatke o podjetju PU-MA d.o.o (ime in sedež podjetja, matična številka),
2.kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3.bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
4.dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5.pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6.cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške
prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7.način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8.časovno veljavnost ponudbe,
9.rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10.pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na
strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko aplikacije Paywiser – Cebasek Denmark IVS, CVR-nr: 36725168, Industriomradet 107, 8732 Hovedgard, Denmark.
  • z nakazilom na račun SI5610100-0051445109 po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun ponudnika po
ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
Na prevzemnem mestu ponudnika je možno plačilo samo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (
Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).

Izdaja računa
Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca v kolikor je ta predložen. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene
Cena velja enako za vse uporabnike ponudnika. Uporabnik spletne trgovine ponudnika postanete z registracijo v center-dotik.si kot član spletne trgovine ali enkratnim vpisom v center-dotik.si kot gost spletne trgovine.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni
napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu
omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnem mestu ponudnika so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine, razen če je izrecno napisano drugače. Vse objavjene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV.

Ponudba izdelkov
V spletni trgovini ponudnika je mogoče kupiti darilne bone storitev, ki se jih lahko unovči v Centru tradicionalne tajske masaže Dotik na Kidričevi 7 v Novi Gorici. Ponudnik samostojno odloča o tem, katere storitve so uvrščene v spletno trgovino za nakup darilnega bona in katere ne. Prav tako si pridržuje pravico, da blago po lastni presoji umakne in spletne trgovine. Darilni boni so vrednostni in storitveni. Vsi imajo identifikacijsko številko in veljavnost 1 leta, razen če je izrecno napisano drugače. Po preteku veljavnosti darilni bon ni mogoče več unovčiti. Darilni bon je mogoče zamenjati za drugo storitev. Darilni bon ni možno menjati za gotovino.

Postopek nakupa

1. Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na
telefonsko številko 05 333 0 333 ali po e-mailu na naslov info@center-dotik.si. Če se zgodi, da je naročilo že
odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@center-dotik.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Pu-ma d.o.o.,
Kidričeva 7, 5ooo Nova Gorica ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen,
pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru
pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po
natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno
odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije.

Poškodbe ob dostavi

Če kupec prejme poškodovan paket, je najbolje, da še ob prisotnosti dostavljavca pokličete na Pu-ma d.o.o. , na telefonsko številko 05 333 0 333. Skupaj s pogodbenim partnerjem se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v najkrajšem možnem času.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Pu-ma d.o.o. je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.
Artikli, naročeni na spletni strani center-dotik.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Izdelek je odpremljen običajno na dan prejetega naročila.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici na Kidričevi 7 v Novi Gorici.

Strošek dostave

Stroške poštnine krije ponudnik, ostali stroški dostave pa so po veljavnem ceniku Pošte Slovenija.
Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati
provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, ste je dolžni plačati. Pri plačilu po predračunu, se izognete plačilu provizije dostavljalcu.

Dostava

Naš partner pakete dostavlja na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov spletne strani: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega
gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov spletne strani: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj Pu-ma d.o.o. oz. Center tradicionalne tajske masaže Dotik bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogojiudeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
• Oglasna sporočila ponudnika bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani center-dotik.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v
mnenjih.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 05 333 0 333 ali po
elektronski pošti na info@center-dotik.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@center-dotik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Pnonudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za popoln obisk

Preverite vse informacije glede obiska v Centru tradicionalne tajske masaže Dotik.

Urnik v decembru

Vsak dan
od 9.00 do 21.00.

12. 12. 2017 od 9.00 do 12.30

24. 12. 2017 od 9.00 do 18.00

25. 12. 2017 ZAPRTO

31. 12. 2017 od 9.00 do 14.00

1. 1. 2018 ZAPRTO

Kontakt

Telefon: (05) 333 0 333
Gsm: 051 333 033
E-mail: info@center-dotik.si

Novice

Prijavite se na e-novice, če bi želeli biti seznanjeni z našimi novosti...