POGOSTA VPRAŠANJA
Odgovori na POGOSTA VPRAŠANJA pri spletnih nakupih
1. DOSTAVA
Naročilo lahko dostavimo na vaš izbrani naslov na področju Slovenije.
V kolikor želite, da izbrani darilni bon pošljemo drugi osebi s priloženim dopisom, pri oddaji naročila izberite možnost dostave na drug naslov.
Dostava na področju Slovenije je brezplačna.
Pošiljko lahko na svojem naslovu v Sloveniji pričakujete v roku od 2 do 4 delovne dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih naročenih izdelkov ne pošiljamo.
2. OSEBNI PREVZEM V CENTRU DOTIK
Pri izbiri osebnega prevzema darilnega bona v Centru Dotik je možno le predhodno plačilo z bančnim nakazilom na transakcijski račun podjetja PU-MA d.o.o.. Ko bo naročeni darilni bon v Centru Dotik pripravljen za prevzem, vam bomo poslali SMS. Plačilo z gotovino ali s kartico ob prevzemu v Centru Dotik ni mogoče.
3. NAČINI PLAČILA
a. Plačilo s predhodnim nakazilom na TRR:
Naročen darilni bon lahko plačate z nakazilom na naš TRR račun št. SI56 10100-0051445109, odprt pri Intesa Sanpaolo Bank d.d.. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila, potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate, da prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun.
Pri naročilu s predhodnim nakazilom na TRR morate znesek nakupa poravnati v roku 5 delovnih dni od naročila. Po poteku 5 delovnih se naročilo avtomatično in brez stroškov stornira.
b. Plačilo po povzetju
Naročene darilne bone plačate ob prevzemu POŠTI SLOVENIJE z gotovino. Dostava je brezplačna. Pri plačilu po povzetju je potrebno Pošti Slovenije doplačati za vplačilo UPN po njihovem veljavnem ceniku.
Urnik
Center Dotik je trenutno ZAPRT.
OSEBNI PREVZEM DARILNIH BONOV
je možen PO DOGOVORU.